Swift

2023. Decemberi összesítő


Ebben a hónapban 9 könyvet sikerült elolvasnunk. Ebből kettőt a Tesóm, hetet pedig én olvastam. A képekre kattintva bővebben is olvashattok az adott regényről. Na de lássuk is a listát.

Tesóm olvasmányai:

  

Laurell K. Hamilton - Izzás (Anita Blake vámpírvadász 29.)

Várakozásaimmal ellentétben sajnos ez a könyv nem hozott túl sok fordulatot. Úgy éreztem, hogy csak a 30. rész előkészítésére szolgát, melyet egyébként az írónő már kiadott angolul.

Rebecca Yarros - Fourth Wing - Negyedik szárny

Az évem legjobb olvasmánya volt, rengeteg fordulatot és izgalmat tartogatott. Nagy reményekkel várom a második részt, ami 2024. 06. 24. napján fog várhatóan megjelenni.


Én az alábbi könyveket olvastam:

   

  


Hercz Júlia - Acél és Lazurit 

Színvonalas izgalmas, cselekménydús történet volt, az idei évem egyik felfedezettje is az írónő.

R. F. Kuang - Bábel, avagy az erőszak szükségszerűsége

Bár a legtöbben szerettétek, én mégis utáltam. Kínszenvedés volt számomra végigolvasni,és utólag már belátom, abba kellett volna hagynom. 

Anne-Laure Bondoux - Csodák ideje

Az utóbbi időben ez a könyv tudott a legmélyebben meghatni, mély gondolatait a borító és a regény vékonysága nem tükrözi. Ha módodban áll, mindenképp olvasd el!

H. D. Carlton - Haunting Adeline - Kísérteni Adelinet

Ezzel a könyvvel merültem el a dark romance műfajába elsőként, valóban sokkoló és lelkileg nehéz olvasmány volt. Ezt csak annak ajánlanám, aki lelkileg erős, és nem volt szexuális zaklatás áldozata. 

Benjamin Stevenson - A családomban mindenki gyilkos

Az elején izgalmas volt az átlagtól eltérő stílusa miatt, de ahogy haladtam vele, a figyelmem is egyre jobban lankad. Tetszett, megelőlegezem a bizalmat a folytatásnak, remélem a következő rész már végig fenn tudja tartani a kezdeti lelkesedésem. 

Hercz Júlia - Gyöngy és Rubin

Jó volt visszatérni ebbe a régenskori Angliába, és ha csak futólag is, de találkozni az előző regényből már ismert szereplőkkel. Jobban szerettem mint az Acél és Lazuritot, mert a szereplőket sokkal közelebb éreztem magamhoz. Érdemes elolvasnod!

Szabó Krisztina - Ezüsterdő

Mindenképp el szerettem volna olvasni amint megjelenik, nem is okozott csalódást. Kényszerházasság, ellenségekből szerelem, mágia, farkasok. Mi kell még? Szuper regény volt, bár nekem eddig Krisztinától Az ellopott kívánság marad a személyes kedvencem. 


Ez is érdekelhet...

0 megjegyzés

Flickr Images