Swift

Szabó Krisztina - Ezüsterdő


Nagyon szerettem Szabó Krisztinától Az ellopott kívánság című regényét, így örömmel olvastam el következő könyvét is, az Ezüsterdőt. 

Calluna a nagymultú Grosvenor-ház tagja, de mára csak Ő, és nagymamája maradt. Fő feladatuk, hogy védelmezzék az Ezüsterdőt a mágia használatával, mivel csak itt található meg egyedül az az ezüst, amivel végezni lehet a farkasokkal. 

Egy napon viszont minden a feje tetejére áll. A hódító farkasok ultimátumot adnak, Calluna vagy hozzámegy feleségül a legnagyobb ellenségéhez, a farkaskirályhoz, vagy porrá égetik az Ezüsterdőt. Mivel csak a házasság útján védheti meg családját és népét, kénytelen elfogadni az ajánlatot, Fealan felesége lesz. 

Calluna szemszögét értettem mint olvasó, vele együtt éreztem át a dühöt, csalódottságot, magányt. Ki akarná elhagyni az otthonát, szeretteit, hogy egy ősi ellenségéhez, egy farkashoz menjen feleségül?! Viszont Fealan motivációja sokáig rejtve maradt. Egyáltalán miért akarta elvenni Callunát? Teljesen ellentétesnek az erőszakos hódító hadjáratai, kegyetlen tettei azzal a személyiséggel, amivel Calluna is találkozott. De akkor vajon melyik a valódi arca? Rengeteg kérdés merült fel bennem, amire szépen lassan meg is kaptam a válaszokat.

Igazi ellenségekből szerelmesek történetet olvashatunk, ahol a szemünk előtt fedi fel mindenki a mögöttes szándékait, részesei lehetünk a falakon belüli viszályoknak, árulásoknak. A farkasok ábrázolását is kimondottan kedveltem, izgalmas jeleneteknek lehettünk szemtanúi. Az Ezüsterdő leírása szerintem csodálatosan sikerült, én magam is mintha ott jártam volna, és beszívhattam volna az erdő friss, éltető levegőjét. Gyönyörű természetábrázolás volt, szerettem minden egyes mozzanatát, amikor ismét ott lehettem. 

Calluna egy erős, bátor lány, akivel a legtöbb olvasó tud azonosulni. A mágia amit birtokolt, sok izgalmas pillanatot okozott számomra. Viszont néha bosszantott, hogy bár tudta hogy hibázott, adott volt a lehetőség hogy helyrehozza, mégis elvitték az indulatok, és csak nagyobb sebek keletkeztek. Ezzel szemben Fealanben azt kedveltem, hogy mindig bármilyen módon is bántották meg, mindig újabb esélyt adott a békülésre, félre tudta tenni a saját sértettségét. 

Persze akadt olyan karakter is, akit igazán meggyűlöltem. Azt kell mondanom, nagyon régen váltott ki belőlem egy negatív szereplő ennyire heves útálatot.

A legtöbb mellékszereplőt megkedveltem, mégis Rieka lett a kedvencem, annak dacára amit tett. 

Mindent egybevetve ismét egy izgalmas regényt kaptunk Szabó Krisztinától!



Egymásba ​szerethet a farkas és a vadász?

A mágikus képességekkel bíró Grosvenor-ház a kezdetektől fogva védelmezi az Ezüstvidéket és a környező országokat a farkas alakváltóktól. Ám az egykor nagy hatalmú családból napjainkra csupán ketten maradtak: Calluna és a nagymamája. Nem sokat tehetnek az ifjú Faelan király ellen, aki a trónra kerülését követően merész hódító hadjáratba kezdett. A farkasok jelentette fenyegetés nőttön-nő.

Amikor a farkaskirály házassági szövetséget ajánl, Calluna az otthona
és a szerettei védelmében kénytelen igent mondani. Előítéletekkel felvértezve száll le a repülőről a Lykon Birodalomban. Csakhogy Faelan egészen másnak bizonyul, mint hitte, és egyre nehezebb összeegyeztetni a kegyetlen uralkodó képét azzal a férfival, akit megismer.

Ráadásul nem elég, hogy vonzalom ébred benne az ellensége iránt, megdöbbentő családi titokra is bukkan Lykaiában. Mégis mi köze az ősének a farkasokhoz? És mi az a különös mágia, ami összeköti őt Faelannel?

Calluna kénytelen helytállni a veszedelmekkel teli, ellenséges udvarban, és fényt deríteni az igazságra, mielőtt minden, amit szeret, menthetetlenül odavész.

Merülj el ebben a szerelemmel, titkokkal és mágiával teli modern mesében!


Ez is érdekelhet...

0 megjegyzés

Flickr Images