Swift

Rácz-Stefán Tibor - Fogadj el!



"Hiszel magadban? Petra a pénztelen, vidéki lány elit gimnáziumba kerül, ahol mindenki gazdag és menő, így aztán hazudik, hogy ne lógjon ki, hiába figyelmezteti Dávid.  Petrát a lányok befogadják, barátokat szerez, egy fiú is tetszik neki, de kiderül az igazság. És ettől kezdve pokollá válik az élete.  Túl lehet-e élni a bosszút, az iskolai megalázásokat?  Dávidnak is van egy kínos titka, a lányok nem izgatják, de a szívét nagyon is megdobogtatja Áron, a jóképű padtársa, aki pontosan tudja ezt, és gonoszkodva ki is használja.  A két barát szerelemmel, árulással és szenvedéllyel teli útja döbbenetes eseménybe torkoll.  Van egy pont, amikor már nincs tovább. Van egy pont, ahol a szerelem már fáj. A regény a 2013. évi Aranymosás Public Star könyve."


Már egy ideje szemeztem Rácz-Stefán Tibor könyvével, és most elérkezett a pillanat, hogy végre el is olvashattam. Őszintén bevallom, féltem tőle, mert egy előzőleg olvasott magyar írónk könyvében nagyot csalódtam, és akarva-akaratlanul bennem volt az a bizonyos félsz. 

Már maga a borító is nagyon tetszett, kellően figyelemfelkeltő. A történettől tartottam, mert olvastam már LMBTQ könyveket, és nem akartam, hogy lenyomják a torkomon. (Félreértés ne essék, nincs semmi problémám a melegekkel, hiszen a közeli ismeretségemben is egy megszokott jelenség. :) És azért el kell mondanom, egy meleg barát jobb alkalmanként, mint egy normális barátnő. Emellett pedig finomabban is főznek, mint én magam nő létemre!!! :) ) Egyszerűen csak finom határok között szerettem volna erről olvasni. És köszönöm! Meg is kaptam, amiért egy hatalmas pacsi jár! Végre valaki úgy tálalja ezt az egészet, hogy nem csak ezen van a hangsúly. Lehet, hogy sokkal nagyobb problémák is vannak, miért pont ezen az 'apróságon' kell fennakadni?!

Szóval maga a történet engem teljesen kielégített, a kezdés nagyon el lett találva, mert olyan kíváncsiságot ébresztett bennem, hogy nehezen tettem le a könyvet. Teljesen elképesztő számomra, hogy ez Tibor első könyve.  Véletlenül sem szeretnék senkit minősíteni, de na hát na! Sok olyan írót lepipált, mint akiknek akár ez a sokadik könyvük amit kiadnak, és a minősége ... minősíthetetlen. 

A másik dolog ami megfogott, hogy a fiatalokat szólítja meg, mégsem egy tingli-tangli butasággal tömi a fejüket, hanem igenis valós problémára hívja fel a figyelmet! Igenis komoly lelki problémákat szülhet a kirekesztés, kiközösítés. 

Emellett a mai tinik sajnos könnyedén sodrodnak a butasággal, így talán egy olyan értéket is nyújthat számukra a könyv, ami a mai irodalomból gyakran hiányzik. Ha anya lennék, előbb adnám a gyerekem kezébe, mint sok más erotikától túlfűtött regényt....

Kellő fordulat volt a könyvben, engem nagyon lekötött, és a befejezés... hát nehéz lesz überelni ezt a regényt, de kedves Tibor nem féltelek! Holnap neki is kezdek a Túl szépnek, mert végre egy olyan író, aki minőségi munkát ad ki a kezéből. Lehet tanulni Tőle! Köszönöm! :)




Egy kis érdekesség: egy szuper oldalra leltem, amit azoknak találtak ki, akik az öngyilkosságon gondolkodnak. 

Érdemes alaposan elolvasni és átgondolni, mert szerintem nagyon erős meggyőző ereje van az oldalnak a különböző öngyilkosságok leírását illetően. NE FÉLJ SEGÍTSÉGET KÉRNI! Nem szégyen!!! 

Inkább kérj segítséget Te egyedül, mint hogy az egész családod megnyomorítsd egy életre!! Szóval ha esetleg öngyilkosságon gondolkodnál, vagy ismersz a közeledben bárkit is akiről ezt feltételeznéd, ajánlom figyelembe az alábbi oldalt: http://ongyilkossag.com/


És ismételten kérlek Titeket: figyeljünk egymásra!



~Harmatcsepp~




Ez is érdekelhet...

1 megjegyzés

Flickr Images