Swift

Cora Carmack - Szerepváltás (Szakítópróba 3.)


"Néha teljesen el kell engedned magad, hogy megtudd ki is vagy igazán…

A legtöbb lány álma, hogy a főiskola befejezése után körbeutazhassa Európát. Gondtalanul, szülők nélkül és egy korlátlan hitelkártyával. Kelsey Summers sem kivétel ez alól. Ez lesz élete legnagyobb élménye… vagy legalábbis ezzel győzködi magát.

Nem csak hogy élvezheti az életet kötöttségek nélküli kapcsolatokban, de még az apját is idegesítheti azzal, hogy felelőtlenül szórhatja a pénzét. Eddig minden a tervek szerint haladt. Kelsey éppen táncolni készül két magyar sráccal egy belvárosi romkocsmában Budapesten, amikor István (vagy Tamás?) megpróbálja megcsókolni és ez meg is történt. István kínos nyálban úszó csókja után elment Kelsey kedve az egésztől, ami felkeltette egy első osztályú amerikai szépfiú, Jackson Hunt figyelmét a bárpultnál. Kelsey fel akarta kelteni a srác figyelmét, de nem pont így tervezte.*

Azonban a felszín alatt Kelsey magányát sem az alkohol, sem a bulizás nem képes elűzni, talán csak Hunt, aki néhány véletlen találkozás után rábeszéli a lányt, hogy utazzanak együtt, és meggyőzi, hogy az ivás helyett inkább a kalandot válassza. Kelsey minden új város és új élmény után egyre jobban magára talál, a szívét viszont lassan elveszíti. Jackson segítségével megtalálja az álmait és a vágyait, ám minél többet derít ki saját magáról, annál inkább rájön, milyen keveset tud a férfiról."



Igen csak vegyes érzelmekkel fejeztem be ezt a könyvet. Az első rész, ahol Bliss és Garrick szerepelt (Szakítópróba 1.), nagyon szerettem. A sorozat 2. része (Színjáték) Cade és Max kapcsolatára épült, azt pedig kifejezetten imádtam. Viszont Kelsey története valahogy nem ragadott magával.


Már az első részben sem kedveltem meg túlságosan ezt a minden pasival lefekszik, aki szembejön, és a bulizásból áll az élet karaktert. Sajnálom, egyszerűen valamiért nem alakult ki semmi féle szimpátia iránta. Ebből kiindulva féltem is ettől a könyvtől. Főleg, mivel  az előző részek miatt  magasra tettem a lécet, és nem akartam csalódni. 


Mint tudjuk, Kelsey európai körútra indult, ahol fejest ugrott a féktelen bulizásba, és orgiákba. A helyszínt viszont nagy meglepetésemre képzeljétek, Budapest! (Hát igen! Ez egy hatalmas plusz pont! ) Szóval azért rájöttem, mégsem hagyott el a remény a csajt illetően. 


Természetesen a szerelmi szál is nagyon gyorsan kialakul, mégpedig egy titokzatos idegen, Hunt személyében. Nem tudunk róla sokat, nem igazán árul el semmit magáról, és kerüli a múltjával kapcsolatos kérdésekkel. Teljesen érthetően felkerül a kérdés: Ki ő? Mit akar? Mi elől menekül?


Az elején nagyon izgalmas volt ez a titokzatosság, viszont egy idő után már kezdett zavarni. Nem éreztem, hogy a történetben előbbre jutnék, és ez kicsit rosszul érintett.  


Huntról egyértelmű volt, hogy valami sötét dolgot ejteget, és annak is megvan az oka, hogy nem iszik alkoholt. Egy része kiszámítható volt, viszont be kell vallanom, teljesen másra számítottam a végével kapcsolatban. Jó volt az a fordulat, igazán megszínesítette a könyvet! :)


"Az életben azok a legjobb dolgok, amiket nem tervezünk meg. És sokkal nehezebb megtalálni a boldogságot, ha csak egy helyen keressük. Néha egyszerűen el kell dobni a
térképet. Beismerni, hogy nem tudjuk, merre megyünk, és felhagyni azzal, hogy mindenáron meg akarjuk fejteni. Különben is… a térkép az valaki más élete. Sokkal szórakoztatóbb a saját magunkét megteremteni."


Kelseyvel kapcsolatban azt kell mondjam, nem volt meglepő, hogy oka volt ennek a feneketlen bulizásnak. Mindenki életében vannak olyan események, fiatalkori  traumák, amit szeretnénk elfelejteni. Persze általában nem nagy dolgokról beszélünk. 

Viszont Kelseyvel tényleg szörnyű dolgok történtek…olyanok, aminek senkivel sem lenne szabad… Sajnálom, hogy nem tudta fiatal kora óta feldolgozni a tragédiát, és azt is, hogy nem vontak be szakembert, hogy segítsen feldolgozni azt, amit átélt…. hiszen akkor sokkal kiegyensúlyozottabb életet élhetett volna, és nem kellett volna az alkohol, hogy elnyomja az emlékeket.

Örülök, hogy az élet ilyen férfit sodort mellé, mint Hunt. Jó párost alkotnak Ők ketten. Imádtam a közös utazásaikat, Németországot, Olaszországot, a nudista fürdőt, a hídról való közös ugrásukat, és még sorolhatnám. :) Színesek voltak az események, és az országok, és városok leírása is nagyon jól sikerült, úgy éreztem, mintha én magam is ott lennék, ahol épp ők vannak.

A végével (itt nem a kettejük kapcsolatára gondolok) nem voltam elégedett. Hiányoltam a szülőkkel történő lezárást, szerintem így lett volna kerek a történet. Bár lehet, hogy épp amiatt maradt lezáratlan, mivel lesz folytatása, mint Bliss és Garrick esetében.


"Ha az ember szeret valakit – igazán szeret –, az örökre nyomot hagy a lelkén. Lakat kerül a szívére, amelyet mindig magával visz. Lehet, hogy elveszíti vagy elajándékozza a kulcsot, ám a lakat akkor is örökre vele marad."


Összegezve nem voltam elájulva a sorozat ennek a részétől, de mentségére szóljon, minden sorozatban vannak jobb, és kevésbé jó kötetek. Most ez a könyv nyerte a kevésbé jó címet, de ettől függetlenül ha valaki nekiáll a sorozatnak (Mert hidd el, érdemes!!), akkor ne hagyja ki, mert bár nem olyan jó mint az előzőek, mégis kellemes szórakozást nyújthat egy pihentető hétvégén. 


Felkeltette az érdeklődésed?

Most akciósan vásárolhatod meg ide kattintva



A könyvet a Content 2 Connect Kiadó jóvoltából volt lehetőségem elolvasni, ezúton is köszönöm Nekik! :)



10/7
~Harmatcsepp~

Ez is érdekelhet...

0 megjegyzés

Flickr Images