Swift

Julianne Donaldson- Edenbrooke


Julianne Donaldson- Edenbrooke

„Marianne Daventry bármit megtenne, hogy elszökhessen a rémesen unalmas Bathból és udvarlója egyre terhesebbé váló ostromai elől. Nem csoda hát, hogy amikor ikertestvére, Cecily, meghívja őt Edenbrooke-ba, a pazar vidéki birtokra, kapva kap az ajánlaton. Marianne arra számít, hogy végre kipihenheti magát és kedvére gyönyörködhet a szeretett angol tájban, miközben testvére Edenbrooke jóképű örökösét igyekszik becserkészni. Ám idővel rájön, hiába a leggondosabb tervezés, bármikor porszem csúszhat a gépezetbe. 
Marianne, aki először egy útonállóval keveredik ijesztő összetűzésbe, majd látszólag ártalmatlan flörtbe bonyolódik, képtelen kalandok egész sorát éli át, míg a gyengéd érzelmek és az intrikák végleg átveszik az uralmat az élete fölött. 
Vajon sikerül megzaboláznia csalfa szívét, vagy hagyja, hogy egy titokzatos idegen levegye a lábáról? Annyi bizonyos, hogy a sors nem egy kellemes nyári vakáció reményében vezeti Marianne-t Edenbrooke-ba.

Francia borító
Sokan vártátok hogy kritikát írjak erről a könyvről, emellett én is nagyon vártam, hogy a kezembe vehessem ezt a könyvet, mert már sok jót hallottam róla, és igazán kíváncsi voltam, hogy vajon tényleg olyan jó-e mint mondják, vagy csak fel lett fújva ez a könyv is, mint oly sok másik.

Az első pozitívum amit felfedeztem, hogy a XIX. században játszódik, és teljesen elmerültem benne, csak azt vettem észre, hogy már beesteledett. :)

Marianne egy nagyon szerethető karakter, hiszen természetbarát, imádja a művészetet, és nem áll be a sorba a sok pukedliző pénzhajhász buta liba közé.  Könnyen azonosultam vele, mert ahogy az én életemben(és rajtam kívül szerintem szinte mindenkiében), így az Ő életében is tengernyi nehezítő körülmény áll fenn, ami nehézkessé teszi olykor az igazán önfeledt, boldog szórakozást. Bár teljesen más világ, mégis oly sok hasonlóságot vélhettünk felfedezni.  
Spanyol borító



Mikor útnak indul Edenbrookeba, már az utat sem sikerül kaland nélkül megúsznia, mégis ennek a szerencsés ’véletlennek’ köszönhetően találkozik a rejtélyes Philippel, akit az első perctől lenyűgöz a nem mindennapi lényével.  

Szeretem a romantikus regényeket, de fenntartásokkal állok hozzájuk. Nem szeretem, ha valami annyira mézes mázos. A jelenlegi történet az volt, mégis nem tudom, hogy hogyan, de egyszerűen magával ragadott.  Imádtam azt a tengernyi formalitást és udvariaskodást, ami elég erős nehezítő körülményt jelentett.

Angol borító
Szerintem valahol mindenki ilyen herceget képzel el magának, mint Philip, és ugyanilyen romantikus, szeretetben és szerepelmben gazdag udvarlást, és párkapcsolatot szeretne megának. (Főleg ahogy ma a férfiak tudnak udvarolni… -.-’’ ) Romantikus, művelt, és emellett nagyon jó humorú. Egyszerűen egy rendkívül ízléses könyv volt, le a kalappal minden egyel oldal előtt! J
Az árnyékot Marianne testvére, Cecily, illetve a kéretlen kérők okozták. Cecily teljesen az ellentéte volt a főhősnőnknek. Egyszerűen irritált. Csúnya ilyet mondani, de biztos Ti is éreztétek már azt, hogy valaki annyira zavart, hogy fejbe tudtátok volna csapni egy vaslapáttal, hogy hallgasson végre el?! Na én ugyanezt éreztem Cecilyvel szemben… :D

Magyar borító
A cselekménye eléggé kiszámítható volt, de annyira jó könyv volt, hogy szemet lehetett hunyni felette. Ritkán mondok ilyet, de biztos, hogy még el fogom párszor olvasni ezt a könyvet. Egyszerűen a szürke hétköznapokat egy tündéri mesévé változtatta, és miután letettem a könyvet, egyszerűen hatással volt rám, és a hangulatom is virágba borult. 


Még ezernyi ilyen könyvet kérek a kezembe!


Olvashatjuk egyébként a köszönetnyilvánításban, hogy az írónő amikor nekifogott a könyvnek, nem is tudta igazán, hogy hogy kéne csinálnia. Egyszerűen érezte, hogy meg kell osztania az olvasóközönséggel. Hát ezt le kell pacsiznom, mert nagyon ügyesen csinálta, remek könyv lett. A kedvencek között szerepel! 

Ha megtetszett a könyv, bátran ajánlom, hogy beszerezd, mert nem fogod megbánni. A Könyvmolyképző Kiadónál (ide kattintva) most akciósan vásárolhatod meg, szóval ne hagyd ki a lehetőséget!



Értékelésem:10/10



Ez is érdekelhet...

0 megjegyzés

Flickr Images