Swift

Taylor Jenkins Reid - Evelyn ​Hugo hét férje

 



Egy szédítő hollywoodi karrier. Egy mélyen eltemetett titok.

A legendás, de teljes visszavonultságban élő világsztár, Evelyn Hugo évtizedek óta először hajlandó interjút adni. A döntésénél már csak a választása meglepőbb: ragaszkodik egy fiatal, ismeretlen újságírónőhöz, Monique Granthoz. Miért pont neki jut ez az álomlehetőség?

Aztán Evelyn emeli a tétet. Mert a szimpla sztárinterjú helyett sokkal többet ajánl. Mindent. A teljes igazságot csillogóan botrányos életéről. Semmit sem szépítve és semmit sem elhallgatva.

Ahogy elkezdődik a munka, az újságírónő nemsokára sejteni kezdi: valamilyen módon összefonódik saját sorsa és Evelyn múltja. Ám ennek a titoknak nagy ára van.

Szerelmek, végzetek, barátságok és árulások, aztán egy elképesztő csavar…

Ez a szenvedély és az életbölcsesség letehetetlen regénye.

Hagyd, hogy magával ragadjon!



Az elmúlt időszakban sajnos egyéb elfoglaltságaim miatt nem volt lehetőségem a könyvek iránti rajongásomnak hódolni. Most, hogy kicsit lazultak a napjaim ismét olvasásba kezdtem. Sokat gondolkoztam azon, hogy mivel is kellene folytatnom, végül az egyik első könyv, amit ismét a kezembe vettem Evelyn Hugó hét férje lett. 


Régóta foglalkoztatott a könyv körüli nagy rajongás, így én magam is belevetettem magam a történetbe. Amilyen sokat vártam, hogy elkezdjem a könyvet, olyan gyorsan véget is ért.


Evelyn karaktere lenyűgözött. Mindaz a céltudatosság, amellyel a célja felé haladt az roppant inspiráló volt. Szinte gátlástalanul felhasználta mindazt, amije volt azért, hogy minél sikeresebb és elismertebb legyen. Érdekfeszítő volt olvasni, hogy minden döntése mögött mekkora számítás rejtőzött.


Amennyire Evelyn karaktere tetszett, annyira történetidegen volt Monique számomra. Minden alkalommal, amikor az ő élete került a lapokra, akkor úgy éreztem, mintha az írónő csupán ki akarná tölteni a fejezetek közötti szabad helyet.


A regény felépítésében nagyon tetszett, hogy nem sok rövidebb fejezetből épült fel, hanem egy-egy fejezet Evelyn egy-egy házastársáról és a hozzá fűződő történetéről szólt. A történet végi csattanó kiszámítható volt számomra, ennek ellenére nagyon tetszett a story. Véleményem szerint egy jól megírt regényről beszélünk, bár én a köré épülő rajongást nem tartom teljesen jogosnak. Ettől függetlenül mindenképpen megéri elolvasni. 



Ez is érdekelhet...

0 megjegyzés

Flickr Images