Swift

Shantel Tessier - The ​Ritual – A szertartás (The L.O.R.D.S 1.)


Fülszöveg:

A ​lánynak szolgálnia és engedelmeskednie kell a férfinak.

A férfi cserében megvédi és a tulajdonának tekinti.

Én esküszöm. Te esküszöl. Mi esküszünk.

A Barrington Egyetem a Lords, egy titkos társaság otthona, egy társaságé, ami vérben vár fizetséget. A Lords tagjai mindenki felett állnak, ők a világ leghatalmasabb férfijai. Életüket a hatalomért cserében az erőszaknak szentelik. És végzős korukban felajánlanak nekik egy Kiválasztottat.

Az emberek azt képzelik, hogy gazdagon felnőni szabadságot ad, de nekem elhihetik, nem így van. Az életemet előre megtervezték, és sosem volt lehetőségem azt tenni, amit akarok, amíg meg nem ismertem Ryat Alexander Archert, aki felkínálta nekem egy jobb élet esélyét. Azt ajánlotta, amiben soha senkinek nem volt része: szabadságot.

Úgy döntöttem, az övé leszek. Egyébként is ezt hitette el velem, de ez is csak egy újabb hazugság volt. A Lords tagjai ezzel vesznek rá, hogy azt tedd, amit akarnak.

Miután beszippantott a Lords sötét, torz világa, belevetettem magam az új szerepembe, és hagytam, hogy Ryat trófeaként parádézzon velem mindenütt, hiszen számára az voltam. De ami játéknak indult, hamarosan az életbe maradásért folytatott harc lett. És csak egy kiút létezett: a halál.


Véleményem:

A Haunting Adeline volt az első dark romance tipusú könyv amit olvastam, tetszett a műfaj, ezért szerettem volna elolvasni ezt a regényt is. Sajnos messze nem hozta a várt hatást, de ezt a későbbiekben ki is fejtem. 

Fontos felhívnom a figyelmet, 18 éven felülieknek ajánlott, emellett pedig persze kell az erős  idegrendszer, és a megedzett lélek. A könyvben helyet kap szexuális erőszak, BDSM, fizikai bántalmazás, így mindenképp gondold át, biztos el szeretnéd-e olvasni!

Ryat a Lords tagja, aki végre Kiválasztottat kap maga mellé Blake személyében. Blake teljesen aláveti magát és a testét ennek a kiszolgáltatottságnak, remélve, hogy ezáltal megmenekül az elrendezett házassága elől. Bár mindketten egyetemre járnak, nagyon kevés olyan momentum van, amikor valóban a suliban lennének, ami nekem kicsit furcsa volt. 

Ebben a könyvben rengeteg, de tényleg RENGETEG szexjelent volt, ami szerintem túlzás. De nem ez volt az egyetlen problémám. Nagyon sok együttlét szerintem hasonló volt, vagy ugyanaz, így egy idő múlva engem untatott. Bevallom, volt, hogy oldalakat átlapoztam, mert már nem vette be a gyomrom az újabb jelenetet... Emellett pedig a folyamatos erőszakosság, vulgáris párbeszédek méginkább elvették a kedvem. Eddig is tudtam, de ezután bátran vállalom, a BDSM nem az én műfajom. 

A cselekmény sokáig szerintem csak toporgott, és bár egyértelműen itt a szexualitásé volt a főszerep, szerintem mégis fontos lett volna az, hogy az olvasó ne unja el magát a sokadik erőszakos együttlét után, mikor minden egyes behatolásnál Blake szeme könnytől úszott, sírt, vagy épp remegett a fájdalomtól... Aztán idővel azt éreztem, végre történik valami, a cselekmény izgalmasabb lett, már nem csak a szex volt a főszerepben, kicsit vissza is hozta az olvasási kedvem, de még így sem sikerült megszeretnem ezt a könyvet. 

Egyébként pedig a Lordsokat sem értettem, azonosulni sem tudtam egyáltalán a képviselt nézeteikkel. Hiszen utasításra ölnek, kínoznak, tesznek tönkre bárkit. Már maga a beavatás is szerintem brutális, és nem értem, miért vágyhat valaki ilyen életre? Persze kárpótolva vannak sikerrel, pénzzel, megbecsüléssel, de ezek egytől egyig kegyetlen gyilkosok. 

Ugyanígy aki vállalja, hogy Lady lesz, az élete végéig elnyomásban fog élni, csak egy mellékes szereplő lesz a férfiak uralta világban, egy játékszer a legtöbb esetben. Persze ez Blake és Ryan életében nem teljesen így alakul, de akkor sem éreztem azt, hogy egy épeszű nő miért akarna így leélni egy életet?!

Ez egy végtelenül kiábrándító könyv volt, rengeteg erőszakkal, szexuális megalázással, bántalmazással, és könyörtelenséggel egybefűzve. Hogy el fogom-e olvasni a folytatást? Nem hinném... 

Ez is érdekelhet...

0 megjegyzés

Flickr Images