Swift

Book Tag :)


Sziasztok! :)

Ma egy könyves taggel érkeztem, hiszen többetek szeretne jobban megismerni. Remélem tetszeni fog, és akár e-mailbe, vagy megjegyzésben várom a Ti válaszaitokat is a kérdésre, hiszen fordítva is igaz, én is meg szeretnélek ismerni Titeket! :) Na de akkor kezdődjön is! :)


Emlékszel, hogyan szeretted meg az olvasást?
Gyerekként a szüleim nagyon sokat olvastak, így én is hamar megismerkedtem a könyvek világával. Majd általános iskola 7. osztályában kicsit elragadott a tinikor, akkor szinte semmit nem is olvastam. Majd amikor a középsuliba kerültem, ott jött vissza az olvasás, és ahogy haladtam előre az időben, egyre jobban beleszerelmesedtem ismét. :)

Általában hol olvasol?
Két helyen szoktam olvasni, ez az időjárás függvénye leginkább. Tetőtéri szobánk van, így jó időben az ablak alatt van egy csúnya, de nagyon kényelmes fotel, ilyenkor ott szeretek olvasni. Ha hideg van, akkor szeretek bebújni a takaró alá, és a nappalinkban van egy kis vendégágy, ilyenkor télen az az én helyem. :)


Egyszerre szigorúan csak egy könyvet olvasol, vagy több is jöhet egyidejűleg?
Az elején ragaszkodtam az egy könyvhöz, nem szerettem ugrálni a történetek között. Viszont egyszer egy nagyon kínlódós könyvet olvastam, félbehagyni nem akartam, és így belevágtam még egybe. Azóta igazából hangulatfüggő, hogy egy, vagy több könyv van folyamat alatt. :)

Melyik a kedvenc műfajod?
Nagyon szeretem a romantikus regényeket, jól esik úszni a romantikába, de azért persze határokon belül. A történelmi könyveket is nagyon kedvelem, de viszont az módjával olvasok, mert lelkileg nagyon megvisel. De egyébkénként minden műfajú könyvet szívesen olvasok.

Van olyan műfaj, amit a világért sem olvasnál?
Hát.... talán az ismeretterjesztő könyvek. Vagy esetleg a szakirodalom. 

Van kedvenc könyved?
Igen, van. Bár már olvastam azóta jobb könyvet is, de anno ez a könyv nagy hatással volt rám, így inkább az eszmei értéke miatt maradt kedvenc. A könyv nem más, mint Danielle Steel - Johnny angyal.

Melyik a leghosszabb könyv, amit valaha olvastál?
Leghosszabb egy 782 oldalas könyv volt (Carsten Jensen - Mi, vízbefúltak), de annyira unalmas, monoton és szörnyű volt, hogy abba is hagytam.

Milyen könyvet vettél utoljára?
Legutóbb Ugron Zsolna - Erdélyi menyegző és A nádor asszonyai volt a bevásárló kosaramban, de ezeket ajándéknak vettem. :)

A könyvtári vagy a saját (vásárolt) könyveket szereted jobban?
Jobban szeretem a saját könyveimet olvasni természetesen. Egyébként is valami ok folytán a könyvtári könyvekkel nem jövök ki, ha ki is veszem őket, el nem olvasom, mert közben kapok más könyveket, és a végén csak a késedelmi díjat fizetem utánuk... :D

Jelenleg mit olvasol?
Jelenleg Cassandra Clare - Csontváros-t olvasom. Nagyon izgi, kíváncsi vagyok a végére. :)


Hol veszed a könyveidet?
Szeretek bemenni a könyves üzletekbe, akár egy Alexandra, akár egy antikvárium. Nem vagyok válogatós. :)

Előrendeltél már valaha könyvet?
Alkalmanként szoktam előrendelni spórolás céljából, de egyébként jobban rajongok a személyes vásárlásokért. :)

Hány könyvet veszel havonta?
Na hát ez nagyon hullámzó. Ha az anyagiak engednék, a fél üzletet felvásárolnám. Viszont most szűkösek a lehetőségeim, így 1-2 könyvet vásárlok. Viszont emellett szerencsés vagyok, mert nagyon sok recenzió érkezik, így mindig van egy könyv a kezemben. :)

Mit gondolsz az antikvár könyvekről?
Én szeretem őket, sokszor nagyon jó áron lehet klassz könyveket szerezni, csak szemfülesnek kell lenni! ;)

Egymás mellett tartod a már elolvasott és a még olvasásra váró könyveidet?
Igen, egyáltalán nem szoktam elkülöníteni őket. 

Az összes könyvet el akarod olvasni, ami a magánkönyvtáradban van?
Nagyon jó lenne, de van pár olyan könyv, amit régebben vásároltam akció keretében, és nem kínoznám magam vele, de titeket sem! :)

Mit csinálsz azokkal a könyvekkel, amik a polcodon sorakoznak, de tudod, soha az életben nem olvasod el őket még egyszer?
Talán furcsán hangzik, de bár nem akarom elolvasni őket, megválni sem szívesen válnék tőlük. Így maradnak ott, ahol vannak. :)

Adományoztál már könyvet?
Könyveket még nem, de a ruháimat többször is. Valakinek biztos szüksége lehet rá attól, hogy én már nem tartok rájuk igényt. :)

Mit gondolsz, szerinted túl sok könyved van?
Szerintem mindenki egyetért velem, hogy a könyvekből sosem elég!!! :)


Remélem tetszettek a kérdések és a válaszok. Most már Te jössz, várom a válaszaid! :)



~Harmatcsepp~

Ez is érdekelhet...

0 megjegyzés

Flickr Images