Swift

Anne L. Green - Eltitkolt múlt

"Megszelídülhet egy vérbeli szívtipró?
„Alexander Cross vagyok, egy veszedelmes és vakmerő csábító, a határtalan gyönyörök legfőbb rajongója. Az erotikus hódításaimat hobbinak tekintem, a kapcsolataimból kizárok minden lehetséges érzelmi kötődést, életem elsődleges célja újabb és újabb nő meghódítása. Szándékaimat sosem titkoltam, éppen ezért nem is értem, mit esznek rajtam olyan nagyon a nők? Tényleg ennyit jelentene a külső? Az előkelőség? A gazdagság? A szép szavak? A szemtelenség valóban lefegyverző lenne? Vagy talán csak a rossz, a bűn, a gonoszság izgalma csalogatja őket?”
De mi történik, ha egy ilyen férfi beleun az addigi egyhangú, felszínes és érzelemmentes életébe és önmaga elszámoltatása közepette véletlenül elüti azt a nőt, aki életében először másképp tekint rá? 
Amikor Alex belenéz szépséges áldozata kék szemeibe, minden megváltozik, függővé válik. Megtapasztalja, milyen szeretni, gondoskodni és szeretve lenni. Idővel ráébred azonban, hogy Lexie nem az a nő, akinek hitte, múltja tele van szenvedéssel, titkokkal és fájdalmas rejtélyekkel, ám addigra már késő: elnyeli őt a mély, őszinte érzelem, amit a lány iránt táplál.

Vajon a múlt sötét titkai engedik a fiatal szerelmeseket új életet kezdeni?"

Mint ahogy a fülszövegben is olvashatjuk, Alexander egy igazi nőcsábász, mindent és mindenkit megkap, nem szenved hiányt semmiben. Lexie ennek teljesen az ellentéte: egy kis lukban él a fiával, ráadásul a környék ahol a lakásuk található minden, csak nem biztonságos.
Egy baleset következtében ismerték meg egymást, ami mindkettejük életét fenekestül felforgatta.
Alex ráébredt, hogy sokkal fontosabb értékek is vannak, mint minden nőt elcsábítani és megfektetni. Aidennek köszönhetően belekóstolt az apaszerepbe, ami bár nem egyszerű feladat,mégis csodálatos móka.
Lexie közben pedig megtanulta, hogy nem minden férfi ugyanolyan gazember, és igenis lehet jövőt tervezni, elköteleződni. De a múlt keze utánanyúl, és nem engedi, hogy önfeledten élvezhesse mindazt, amiben eddig hiányt szenvedett... Nem is gondolnánk, hogy egy ilyen fiatal nő milyen eseményeken eshetett át, és mennyi mindent kellett feladnia azért, hogy most életben lehessenek...
Bár mindketten más életritmus szerint éltek, viharos sebességgel hangolódtak egymásra a veszekedéseik ellenére is. :) Nagyon szórakoztató helyzeteket teremtettek mindketten, a féltékenység uralkodó szereplője volt a tesztoszterontól duzzadó hatalmas egóval rendelkező Alexnek. 
Valahol egy tipikus romantikus könyvnek mondanám a regényt, mégis ahogy leírtam ezt a rövidke sort, rádöbbentem, ez nem igaz, több volt annál. Ennyi akciót rég éltem már meg egy ilyen stílusú könyv keretein belül, nem győztem fogni a fejem, hogy:
"Mi a fene jöhet még ezután?! :D "
Egyáltalán nem volt könnyű helyzete a párnak, de mégis a boldog és kiegyensúlyozott családi kép hatalmas mozgató rugója volt a kapcsolatuknak. De talán messze nem olyan hatalmas, mint az erotika, és a testiség...  Nagyon sok olvasót többek között ez (is) fogott meg a regényben, hiszen azért egy ügyesen megírt precíz ágyjelenet jól tud esni egy női léleknek. Mégis alkalmanként túlzásnak éreztem, és inkább megpihentem ezeknél a részeknél. Persze ez az én egyéni véleményem, mielőtt bárki megkövezne! :)
A regény erőssége a mozgalmas cselekmény, nem kell félnünk, hogy untatná az olvasót. Emellett pedig a szereplőket is nem csak felületesen volt lehetőségünk megismerni, ami miatt úgy érzem, mintha én is köztük jártam volna. 
Mindent egybevetve érdemes volt elolvasni a regényt, mozgalmas, izgalmas, és egyben humoros is volt!  Ajánlom mindenkinek, aki szívesen olvas romantikus, erotikus, és csajos regényeket! :)
A könyvet az Álomgyár Kiadó jóvoltából volt lehetőségem elolvasni, amit ezúton is nagyon szépen köszönök! :)
Felkeltette az érdeklődésed? Ide kattintva 15%-os kedvezménnyel van lehetőséged megvásárolni.

~Harmatcsepp~

Ez is érdekelhet...

0 megjegyzés

Flickr Images